26 November 2010

yeah, suka kena tag :)

saya memg suka kena tag. suka sangat-sangat. tag ni dari cik banana. serius mmg suka dgn die nie (ohh, not lesbo !) blog die lawa dan die mnt B2ST. yeah, kte sama !! then, dengki gler nak mampos biler die ada album B2ST uhh. ohh, beruntung sungguh. haha, album bigbang ada gak an ? 
yeah, album. korang akan jadi hak aku nanti xD


so here the tag:

Apakah nama samaran anda dan mengapa diberi nama sebegitu?
asha/sha. sebab kawan-kawan panggil cam tu :)

Apakah hobi anda pada masa lapang? 
meng-online,  dengar lagu, bace komik, yeah kumpul gambar kpop holic juga :)


Adakah anda seorang 'fanboy' ataupun 'fangirl'?
yeah, dua-dua !

Artis dan lagu negara mana anda paling minat sekali ?
kpop 


Adakah anda rasa blog anda cantik ?
cantik la kutt -,-


Siapakah pujaan hati anda selain Maha Pencipta, Nabi dan family anda?
G-DRAGON 


Mengapakah anda memilih beliau sebagai pujaan hati anda ?
sebab dia comel, awesome dan saya suka dia ! :)


Apakah perasaan anda apabila anda dapat berjumpa secara peribadi dengan pujaan hati anda?
(wah, jadikanlah kenyataan) rasa suka giler-giler tak terkata gitu :)


Apakah perasaan anda sekarang?
speechless xD 


Tahukah anda bahawa saya sayang anda?
yeah, saya tahu !


Adakah anda sayang saya?
yeah, sayang anda sangat-sangat !


Berikan lima nama orang yang anda mahu tag.
awak ! ya, awak. baek awk amik. xD






No comments:

Post a Comment