3 December 2010

auwwwh !

notes: aku bukan nk kutuk ke apa ke !

wah, klakr la. yeah, wooyoung. ohh, npe die atas sgt ? klakrla aku tgk. 
btw, diorg buat aku gmbra pada siang hari yg membosnkan ini.:D

ini donghae plak. ohh, dia tak bgn plak. adoii, kalian. sya sukatgk kalian 
la. yeah, kalian buat saya gmbra. sukasuka ! then, yg mng jokwon kan ?
laju btol, yoseob lari xD

ops, tgk tu. terlari plak. oke, aku tk thu sape die. haha, sorry. btw, klakr
la die, lari dulu. haha, klakr la anda :D

wah, taemin ktawa. comel betol. yeah, aku tk thu spe mng. keliru jer. 
haha, comel btol taemin uhh. comel-comel ^^

wah, onew carrying taemin. wah, best btol taemin. haha, sekejp je onew
angkat taemin. :D

wah, kalian pndg mne uhh ? haha, gikwang pon ada ! yeah AJ ! ^3^
wah, comel betol ! 

 p/s: nak letak lagi gmbr, tp dah terlalu bnyk nie ^^
-------------------------------------------------------
mereka terhebat ! 
-------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment