24 October 2010

Day by day :)


WEDNESDAY:

yeah, kena suntik untuk kali ketiga dan kali terakhir. wah, sakitnya lebih daripada yg pertama dan kedua. normalla tu. siap bengkak lagi. hari rabu ni aku rasa sikit lain macam la. dia dh takj tgr. bosan la camni. cma die lg sorg je tgr. hmm, bosan ar. haha ! ahh, lpekan je la. dia tgr ke, tak tgr ke same je khidupan. haha, IM HAPPY TOO !. exam, next week. but, totally not ready yet :(


THURSDAY:

saengil !! woot, woot aku dh besar dah. Im 14. okey, ramai yg ucap. trimas semuanya :)) first gift daripada warda. aku just simpan je. haha, tak guna pon gift dia. parents pon kasi hadiah. wah, suka-suka. haha :D dan harfi ni jugalah, aku mlu gler dgn mreka brdua. haha, esoknya kat skola, wah, tk nak pndg mke diorg. mlu gler . haha ! however, tak semua kwan aku ucap untuk aku. sedihh~ :'( takkan korg tak ingt birthday aku ? sob.. sob.. forget it. haha


FRIDAY:

you know what i fell right now ? ohh, its totally scared. final exam just 2 days more. but i still sitting and drawing. what the ... hush, i want great nark. really scared right now. adush, how is it. okey, stop thinking. i must study right now. erm, okey guys, gtg. see you next month (maybe). its really short post in friday. haha. but, friday make me think alot of thing. i dont know what i think. oh, god. michin~ 

p/s: pray for a good result for me and others ya. okey, byebye dear. ^_^



                      
cant stop thinking,
dearest sha .

No comments:

Post a Comment